יום ראשון, 4 במרץ 2012


הדיברות שלי:

אהבת לרעך כמוך- אני חושבת שכדי שיהיה כבוד אחד בין השני צריך להציב דיבר שצריך לכבד אחד את השני כמו שאנו מכבדים את עצמנו וכך נוכל להגיע לכבוד אחד בין השני

לא לנהוג באלימות-אני חושבת שבחברה אם לא ננהג באלימות נחיה בביטחון רב יותר ואני חושבת שאלימות זו דר לא טובה לפתור דברים

לדון על בעיות-אני חושבת שנחסוך הרבה מאוד רבים אם יהיה צריך לפתור בעיות בדיון בלבד וכך ימנעו הרבה סכסוכים

הדיבר שהכי חשוב בעניי:
אני בחרתי בדיבר אנוכי ה'

מכיוון שזה משהו שבא להזכיר לכולם עוד לפני כול הדיברות שה' נותן לנו  את מעשי ה' את מה שהוא עשה לנו וזה שבזכותו אנחנו כאן.
זה בא להגיד שה' הוא זה שהוציא אותנו מהיותנו עבדים ואנחנו צריכים להחזיר לו על כל מה שהוא עשה בשבילנו .
עמיר בניון:
עמיר בניון המציא דיברות משלו
1.אל תלך עקום, זה לא כדאי.

2.ששת ימים תעוף עם הדמיון שלך.

3.השביעי הוא רק שלי ורק שלך

4.ואל תתעסק איתו לא עם כספו ,לא חמורו ולא ביתו ובעיקר תתרחק מאשתו

5.תשתדל לא לשקר.

6. מהשנאה תברח ממש כמו מאש היא שורפת את כל מה ששפוי.

תגובה 1:

  1. היי נוי,
    העבודה שלך יפה מאוד אני חושבת שאימא שלך בדבריה צדקה מאוד המשמעות של כבד את אביך ואמך זה על זה שהם שמרו עלינו וחינכו אותנו ודאגו לנו ואנחנו צריכים להתנהג עליהם בכבוד.

    מקווה שתקבלי ציון טוב טל!!!

    השבמחק