יום רביעי, 7 במרץ 2012

ליאור זץ

הדיברות של עמיר בניון : 
אל תלך עקום זה לא כדאי 
ששת הימים תעוף עם הדמיון שלך 
תבנה ארמונות בחול 
מהשנאה תברח כמו מאש




הדיברות שלי 
1. תעזור לאנשים בעלי קשיים פיזיים ומיגבליות 
אני בחרתי לעשות דיבר זה בגלל שכיום יש הרבה אלימות כלפי אנשים וילדים בעלי מיגבלויות , בגלל שהם הכי פגיעים ואני רוצה שזה יפסק ! 
2. מה שעשו עלייך אל תעשה לחבריך 
אני בחרתי לעשות דיבר זה בגלל שאני חושב שאם מי שהוא פגע בך והוא מצטער על זה אז לדעתי אתה צריך לסלוח לו ולא לנקום בו ולעשות לו את אותו הדבר שהוא עשה לך  . 
3. אל תעשה את עצמך כאילו שאתה במעמד הכי גבוהה  - כולם שווים . 
אני בחרתי לעשות דיבר זה כי לדעתי זה לא יפה שאנשים משתחצנים ועושים את עצמם כאלו שהם מעל כולם  . 


אני בחרתי בדיבר אל תרצח , בגלל שלדעתי זה כלל מאוד חשוב , זה כלל שעוזר לנו לחיות בדו קיום עם אנשים אחרים , ובלעדיו אי אפשר לחיות בגלל שאם כל אחד ירצח ולא יקבל על זה עונש אז הוא יחזור על זה שוב ושוב וזה יכול להיגמר בהיכחדות האנושות . 
בתמונה תיארתי איש שבוכה בגלל שמי שהוא מהמשפחה שלו נרצח ורציתי לציין שכאשר רוצחים אנשים אז מעשה זה עושה אבל כבד מאוד למשפחות. 


דיבר אל תרצח ^


דיבר כבד את אביך ואת אמך : הראשון זה אחי מדבר על הדיבר והשני זה אני מדבר על הדיבר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה