יום רביעי, 7 במרץ 2012

הדיברות שלי:

1) כיבוד דעתם של חבריי- לדעתי דיבר זה הוא דיבר חשוב משום שכאשר אני מכבדת את דעת חבריי גם אם אני לא חושבת שהם צודקים אני מחדירה בהם ביטחון ונותנת להם תחושה שיש להם למי לפנות כשהם חסרי אונים.

2) לא לרכל- כאשר אני מרכלת על מישהו אני פוגעת בו וכמו כן אני מורידה מביטחונו העצמי. אך הדבר החשוב ביותר הוא שאני גורמת לו תמיד לנסות להראות הכי טוב שהוא רק יכול כאשר הדבר הטוב והיפה ביותר הוא להיות אתה עצמך.

3) למד מתי ללכת עם או נגד הזרם- יש ללמוד מתי ללכת בעד או נגד הזרם כי לא תמיד החברה שלנו גורמת למצבים שבהם נעים להיות כלומר לפעמים החברה שלנו גורמת למצבים שכולם מתאגדים נגד אדם מסוים ובמצבים כאלה יש ללמוד ללכת נגד הזרם גם אם מופעל עלינו לחץ חברתי בניגוד לכך יש מקרים שבהם יש ואפילו כדאי ללכת עם הזרם לדוגמה כשיש מספר בני אדם אשר רוצים יחד לתרום לאדם שחולה במחלה מסויימת הם תורמים יחד כסף או כל דבר למען בריאותו של אותו אדם.

מגישה: מיכל שוורץ




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה